Devil’s Kiss

2006 10 05

Pirma įsijungiam Zucchero – Bacco Perbacco.

Mama mamyte, kai sopa galvytę….

Vakar debilo britas pasiūlė išlenkti angliško alaus. Po keturių pintų (0,5L) aš visiškai stabdžiau arklius, nes alus ir tamsus, ir stiprus
7% (nors geriant to nesijaučia). Stabdyti bandžiau jau po pirmo bokalo, tik va buvau apvadintas visokias don’t be a girl, arba puff (A
derogatory UK term for a male homosexual). Kai šian ramiau pagalvoji, tai buroko galva aš pats, kad pavadina kas gėjum ir man staiga reikia kažką įrodinėti. Kažkaip jautrokai sureaguota. Total ID crisis.

Lygnugaris sustojo po penktos, bet čia reiktų įvertinti jo svorį, kuris gali būti iki 20 kg didesnis. Britas man matant išgėrė 7, suomis kiek
atsiliko, bet mus vistiek lenkė. Smagiai prisipliurpėm, ypač suomiui viskas atsirišo. Vien dėl to ši patirtis nepakartojama. O aš pradėjau
vartoti vandenį, pagal savo blavinimosi metodą. Labai labai per vėlai. Pradėjo krėsti šiurpulys (pratirtėjau kaip zombis brito didžiam juokui
gal pusvalandį), darėsi šalta. Oras vakarais tikrai atvėsta, bet čia jau mano kūnas visiškai trūkinėt pradėjo. Tiesiai eiti nebeįmanoma. Prakalbėti irgi.

Su Lygnugariu dalį kelio parsvirduliavom namo apsikabinę. Apkabino jis meiliai mane ir prie stalo :D

O duše patyriau tikrą viršūnę – išsilaisvinau nuo klub sandvič ir devilz kis likučių skrandyje. Oi kaip buvo šilta ir gera. Šiuo atveju mažas viešbučio kambarys ir vonia greta turi esminį atstumo privalumą, nors kaip kiaulaitei ropoti neteko. Išsivemi, išsidušini, pačystini zūbus, nustatai žadintuvą ir lūžti gardžiu nieko nepamenančiu miegu.

Kitą dieną, kol guli, beveik džiaugiesi, kad rytas bus šviesus ir lengvas nepaisant visko. Deja, vos pakilęs supranti – eiti sunku, galvoti neįmanoma, akyse liejasi.

Velnio pabučiuotas. Mestre, IT.

PS Stay away from a beer called Devil’s Kiss

Parašykite komentarą

